CelebFa9 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های از کیت وینسلت و آیشواریا رای در فیلم تبلیغاتی ساعت Longines

نوشته‌شده به دست Admin در ژوئیه 20, 2010

عکس های از کیت وینسلت و آیشواریا رای در فیلم تبلیغاتی ساعت Longines

کیت وینسلت و آیشواریا رای در حال گفتن صحنه های برای فیلم تبلیغاتی ساعت Longines در رم ایتالیا دیده می شوند
ساعت های لونژین یکی از برندهای کمپانی ساعت ساز سواچ سوئیس است امگا و تیسوت از دیگر برندهای معروف این کمپانی بزرگ است
آیشواریا رای چهره تبلیغاتی لونژین است

80 پاسخ به “عکس های از کیت وینسلت و آیشواریا رای در فیلم تبلیغاتی ساعت Longines”

  1. jigar bala گفت

    مرسي آقا مجيد امروز تركوندي!

  2. shadi گفت

    موهای ایش خیلی قشنگه
    کیتم واقعا بی حاشیه اما دوستداشتنیه
    موفق باشن
    ممنونم

  3. knock_knock_aMin گفت

    چه ساعتی بشه اونی که آشواریا تبلیغش کنه !

  4. Amir__1 گفت

    تو عکس 3 چرا داره میره قاطی باقالیا !!

    کیتو خیلی دوست دارم .
    ولی با هندی جماعت حال نمیکنم .

  5. baran گفت

    کیت تنهای اینروزها به نظر سرحال تر از همیشه است…

  6. emma گفت

    کیت خیلی دوست دارم
    خوشگله اینجا
    از این آیشواریا زیاد خوشم نمیاد

  7. ایمان گفت

    هیچ وقت از این دوتا خوشم نیومد

  8. فربال گفت

    ایشواریا اینجا خیلی شیکه

    مدل موهاش
    کفشاش
    لباسش
    رنگ لباسش
    کفشاش

  9. فائز گفت

    هیج نظر خاصی نمیتونم بدم.حرفی برای گفتن ندارن

  10. sahel-girl گفت

    زیاد کیتو دوس ندارم ولی اینجا خوب شده!
    از این ایش که خیلی بدم میاد کلا از هندی جماعت بدم میاد!

    مرسی

  11. vahid گفت

    کیت عالی بوده هست خواهد بود

  12. کیت خیلی خوب شده اینجا.آیشواریام خوبه

  13. hosna گفت

    kate naz shode
    khosham omad,tipesham khobe
    az aishvaria khosham nemiad

  14. ثمینه گفت

    جفتشون خوب شدن
    مرسی

  15. المیرا گفت

    لباس آیشواریا خیلی نازه
    کیت هم که مثه همیشه خانوم

  16. mask گفت

    از كيت هيچوقت خوشم نيومده ظرافت نداره تو صورتش!ضمن اينكه هميشه هم رنگ موهاي روشنش با ابروهاي سياهش اعصابمو خورد ميكنه هارموني نداره اما تو عكس 3 با نمكه
    آيشواريا اينجا واقعا از حق نگذرم خوشگل و خوش هيكل وبا نمك افتاده عاليم لاغر كرده نسبت به اون سري قبلي هم بازوهاش كاملا خوبه هم پاهاش چاق نيست برعكس صورتش تپليه و اينجا كمتر انرژي منفي ميده آخه از دوره!

  17. NINI گفت

    احساس می کنم کیت از وقتی طلاق گرفته خیلی سرحال تر شده

  18. زهرا گفت

    هر دوتاشون خوشگل شدن
    مرسی مجید جان

  19. سوده گفت

    کیت رو خیلی دوست دارم
    آیشواریا هم که بی نهایت زیباست و زیباتر هم شده

  20. شیرزاد گفت

    کاملاً شعبه عایشه بریا دختر فلم هندی را دارد

  21. noushin گفت

    مرسی

  22. taras گفت

    تو عكس دومي سياه پوسته كجاشو داره نگاه مي كنه

  23. laleh گفت

    من از لانگینز خیلی خوشم می یاد خیلی شیکه

  24. شقایق گفت

    کیت و دوست دارم ولی آیشواریا یه جوریه اینجام هیلی چاق شده هیکلش قبلنا خیلی بهتر بود

  25. mahan گفت

    az kate kheyli khosham miad khub bazi mikone ensafan vali aishwarya halamo be ham mizane

  26. سارا_دارا گفت

    كيت چه خوب شده

    آيشواريا هم همينطور البته به نظرم تپلي شده

    از آيشواريا خوشم نمي ياد با اينكه خوشگله ولي اصلا به دلم نميشينه

    عكس دوم چه با مزه است ، يا رو سياهه چه نگاهي مي كنه

  27. مهتا گفت

    چند وقتي بود ازكيت خبري نبود خوشحال شدم ازش عكس و مطلب گذاشتين مرسي

  28. فهیمه (Nicolefan1) گفت

    از کیت خوشم میاد چون یکی از بهترین بازیگراست.
    از آیشواریا خوشم نمیاد چون بازیگر خوبی نیست. کلا از فیلمای هندی بدم میاد چون همشون مذخرفن.

  29. سهیلا گفت

    از ایشواریا خوشم نمی یاد
    از فیلم های هندی هم خوشم می یاد همشون که زشت نیستن
    قشنگم زیاد دارن مثل فیلم کانک(هرگز نگو خداحافظ)

    از بازیگرای هندی هم پسب بزارید

  30. Nastaran گفت

    از کیت خوشم میاد…
    در مورد آیشی هم فقط از اینکه به 6 تا زبون مسلطه و از تحصیلاتش خوشم میاد…وگرنه از خودش زیاد خوشم نمیاد…

    ممنونم

  31. Vampire Girl(طلا) گفت

    ایول آیشواریا…چه معروف شد الکی الکی….
    مرسی از فرستنده محترم…

  32. lucy گفت

    lebase aish ghashange
    mohasham naz shode

  33. پرنيان گفت

    عجب ساعت باحاليه كه اين دو نفر تبليغ مي كنن….حتما كلي پول دادن بهشون
    كيت بازيگره فوق العاده اي و آيشواريا هم تو زيبايي نظير نداره

  34. sahar گفت

    قشنگ بود

  35. Farzaneh گفت

    آیشواریا همیشه آرایش داره …. به نظرم بدون آرایش قیافش خیلیییی معمولیه … ولی از حق نگذریم چشاش خیلیییییییی خوشگله
    کیتم که قیلفش مثل همیشه اس ولی به نظرم هیکلش بهتر از قبل شده … مدل پیراهن اولشم قشنگ بود
    مرسییییییییییی

  36. MaAarjjjanNn گفت

    خيلي ها هستن كه من اصلا ازشون اينجا عكس نميبينم! البته سايت شما بهترين سايت عكس از سلبريتياس! ولي فقط از يه سريا عكس مي ذارين! مثلا ازjustin,eminem,metallica,back street boys,jojo,adam lambert,50cent,akon,kris allen,us5,Linkin Park,ciara,david cook,Evanescence ….يا خيلي خواننده هاي ديگه عكس نمي ذارين! بازيگراييم كه ازشون عكس نمي ذارين زيادن:d

    • پرنيان گفت

      مرجان جان به نظر من به خاطره اينه كه عكس هاي جديد از اينايي كه نام بردي نمياد چون يا فعاليت كم دارن يا تو فرش قرمز و مراسم هاي ديگه ديده نمي شن تا ازشون عكس بگيرن و خبر خاصي هم ازشون نيست…..چون هميشه جديدترن عكس هاي آپ ميشه
      البته من اينجوري فكر مي كنم با اجازه ادمين عزيز

    • mahan گفت

      inja akhbare celebrityhas va hameye inai ke neveshti celebrety hesab nemishan masalan kris allen ya 50cent va khabar ham azashun kheyli kame masalan bade albume recovery az eminem dg che khabari azash bud ya linkin park bade videoye new divide dg khabari azashun nabud ya evanescense ke az ham pashid bad 2bare goftan paeiz album midim az inai ke migi khabar kheyli kame ya asan nist ke vaghean ham nist taze inja bishtar be khabarhaye hashiei tavajoh mishe be har
      hal man ke kheyli raziam

      merC be khatere zahmathaye ziadetun

    • Nastaran گفت

      آره مرجان جون ؛ پرنیان و ماهان درست میگن…
      مثلا من خودم خیلی گروه Evanescence رو دوست دارم ولی قبول دارم که فعالیتاشون خیلی کم شده و حاشیه های آنچنانی هم ندارن…
      یا مثلا Devon Bostick و Matt Damon هم همینطور…

      با این حال مطمئنم که ادمین اینجا هر کاری از دستش بر بیاد کوتاهی نمیکنه و تمام تلاششو میکنه…

      • MaAarjjjanNn گفت

        منم قبول دارم ادمين همه ي تلاششو ميكنه واسه همينه من هروز به اين سايت سر ميزنم! بلاخره از اينا يه عكسايي مياد ديگه! شماها راست ميگين ولي من برام جالبه كه يه وقتايي ازشون عكس ببينم!

    • ووروجک گفت

      ولی من با مرجان موافقم … خوبه که میبینید واسه بعضی از سلبریتی های خاص همه جور خبری اعم از خرید روزانه تا رفتن به کنار ساحل یا راه رفتن کنار دوست پسر گذاشته میشه … ولی یکی مثه evanescence حتی تو کتگوری یه خبر هم نداره … قبول دارم مجید خیلی به اینجا میرسه ولی به نظرم یکم سلیقه ای کار میکنه

      • jigar bala گفت

        اتفاقا به نظر من مجيد جان اصلا سليقه اي كار نمي كنه آقا مجيد هر كاري مي كنه كه ما كاربراي سايت راضي باشيم.به هر حال هزاران نفر از اين سايت بازديد مي كنن و آقا مجيد تلاشش اينه كهاين بازديد كننده ها رو راضي نگه داره…
        مجيد از همه ي زحماتت و پست هاي عاليت ممنونم خسته نباشي سايت شما عالي ترين سايت دنياس!

      • jigar bala گفت

        اينم بگم كه بار ها در اين باره بحث پيش اومده و دوستان زيادي از ادمين محترم سايت تقاضا كردن كه از بعضي سلبريتي ها عكس مطلب بزاره و مجيد خان هر بار توضيح دادن كه اگه مطلب و عكس ازشون باشه اصلا كوتاهي نمي كنن پس حتما خبري ازشون نيست من خودم خيلي دوس دارم از eminem akon 50cent مطلب و عكس گذاشته بشه ولي حتما خبر و عكسي ازشون نيست كه گذاشته نميشه.

      • Nastaran گفت

        آره منم با جیگر بلا موافقم…آقا مجید اصلنم سلیقه ای کار نمیکنه که هیچ ، تازه خیلی هم به درخواستا و پیشنهادای بچه ها اهمیت میده و همیشه تمام تلاششو میکنه تا تنوع رو رعایت کنه…
        حالا چون از Evanescence -که انصافا جدیدا کمکار هم شدن- خبر و عکس نذاشت یعنی سلیقه ای کار میکنه؟؟؟نامردیه بخدا اگه اینجوری بگیم…

        در هر حال بازم از آقا مجید و زحماتشون بینهایت ممنونیم

    • Admin گفت

      خب برای اینکه این بحث طولانی تر نشه یک توضیح کوتاهی میدم
      هر چند دوستانی که زمان بیشتری با من بودن دیگه می دونن و بارها توضیح دادم
      کلا سبک کاری اینجا اینطوری فقط و فقط جدیدترین عکس های سلبریتی ها گذاشته میشه
      از لیستی که شما نام بردی خیلی هاشون مدت هاست عکسی ازشون نیست
      مثلا بک استریت بویز عکس های جدیدشو تو یکی از سلب فا ها یا سلب فا 7 یا سلب فا 6 گذاشتم بعدش دیگه خبرش نشد یا متالیکا … اکثرا نیستن فقط تو لیست شما آدم لمبرت هست که مطلب ازش هست اما من نذاشتم چون واقعا تو خود آمریکا هم چندان قبولش ندارن !یعنی جزو سلبریتی ها تاپ نیست و خیلی معمولی

      من خودم شخصا دوست دارم از خیلی چهره های مطرح موسیقی و سینما یا ستاره های معروف تری عکس بذارم اما اکثر این چهره ها شاید فقط سالی یکی دوبار اونم در مراسم های مهمی دیده بشن
      اگر عکسی نمیذاریم دلیل بر سلیقه ای بودن نیست

      انشالا در سایت جدید که از اواخر مرداد راه میفته مشکلات کمتر و کیفیت کار بهتر بشه

      • jigar bala گفت

        فقط مي تونم بگم آقا مجيد خسته نباشيد ولقعا از همه ي زحماتتون ممنونيم!

      • shadi گفت

        مجید جان بابت اینهمه زحمتی که تاالان کشیدی ممنونم
        اما میشه یه سوالی بپرسم؟!
        اگه توی سایت جدیدتون کسی بخواد باهاتون همکاری کنه و عکس بذاره باید چیکار کنه؟!
        منظورم اینه که فقط عکس بذاره نه مطلب؟این سوالو فک کنم یه بار دیگه هم پرسیدم اما زیاد متوجه منظورتون نشدم اگه میشه کاملا برام توضیح بدید.
        ممنونم.
        ببخشید واقعا این چندوقته اذیتتون کردم،بخشش از بزرگترهاست…

      • sarvenaz گفت

        aga majid az in hame zahmati k mikeshi mamnoon
        man too in 2 sali k inja o oon saitetoon mioomadam vaghan koli lezat bordam

      • ووروجک گفت

        خیلی ممنون از توجهت مجید جان … من هم از طرفدارای قدیمیه سایتتم و اگه انتقادی میکنم به خاطر اینه که دوس دارم اینجا هرچه بهتر بشه… ممنون از توضیحاتت قانع کننده بود … ولی متاسفم واسه بعضیا که این صفت دستمال کشی جزئی از شخصیتشون شده و بی دلیل از چیزی که بهشون مربوط نیست دفاع میکنن
        فکر میکنم بهتره اجازه بدین شخصی که مورد خطاب قرار گرفته جواب بده

  37. sarvenaz گفت

    in 2ta chetori ba oon kafshashoon midoan

  38. MaAarjjjanNn گفت

    بابا من اصلا چيزي بدي نگفتم! شماها يه جوري دفا ميكنين انگار من گفتم اينجا سايت بديه يا ادمين اصلا تلاش نميكنه! من فقط از ادمين درخواست كردم از بقيه ي سلبريتيام عكس بزاره! چون چند وقته عكسا محدود شده به چند نفره خاص! من زياد نظر نمي ذارم ولي خيلي وقته تقريبا هروز سر ميزنم! خيلي كم پيش مياد از آدمه جديدي اينجا عكس بياد!

    • MaAarjjjanNn گفت

      در ضمن شماها چرا گير دادين به Evanescence من اينو مثال زدم! ادمين خودت جواب بده:d

      • Farzaneh گفت

        مرجان اینجا باید عادت کنی که اگه یه حرفی به یه کسی میزنی بعدش تا چند مدت همه باید بیان به جای اون شخص جواب بدن و یه بحث طولانی به وجود بیاد …
        حالا من فقط منظورم این پست نیست …
        کلا تو بیشتر پستا یه بحثایی میبینیم که اصلا ربطی به قضیه ندارن و بیشتر حالت چت دارن …
        امیدوارم آقای ادمین یه فکریم به حال این موضوع بکنن ..
        چون به نظرم واقعا محیط سایت با قبل خیلی فرق کرده …
        البته من امیدوارم کسی از حرفام ناراحت نشه …
        مرسیییییییی

      • فرزانه راس میگه.با مرجانم یه جورایی موافقم.من تو سایتایه خارجی میرم خیلی وخدا خبر هس ولی اینجا فقد همون آدمایه تکراری.البته تازگی واقعن متنوع تر شده سایت

  39. MaAarjjjanNn گفت

    ولي من اصلا ناراحت نميشم همه نظر بدن دوست دارم ببينم بقيه نظره منو دارن يا نه!:D ولي اينجا بيشتريا نظر نميدن فقط دفاع ميكنن:))

  40. shima گفت

    اقا مجید منم میخواستم از تمامی زحماتتون تشکر کنم
    من 17 سالمه و در این 1ساله با اینکه درس هام خیلی زیاد بوده و کلی کار دیگه داشتم همیشه به سایتتون سر میزنم و بعضی اوقات هم نظر میزارم
    من همه ی این هارو گفتم که بگم سایتتون فوق العاده هست و اصلا کوچیک و بزرگ نداره
    همه از مطالبی که میزارین واقعا راضی هستند مخصوصا اینکه مناسبت های مهم مثل مراسم اسکار جام جهانی و…. پوشش کامل میدین
    راستی منم با فرزانه جان موافقم لطفا یه فکری بکنین
    مرسی

  41. saeideh گفت

    من در هر صورتی کیت و دوس دارم

  42. Nafiseh گفت

    آخی…
    کیت خوشگل شده

  43. سما گفت

    آیشواریا هر چی هم که خوشگل باشه , هندیه , همین کافیه که نچسب باشه

    کیت یه جورایی درشت و مردونس موهاشم داغونه ولی همچتان دوست داشتنیه
    عجب هیکل بیستی داره
    مرسی

پاسخی بگذارید

 
دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

