CelebFa9 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

عکس های ریس ویترسپون و رابرت پتنیسون در لوکیشن فیلم “Water For Elephants”

Posted by Admin در ژوئیه 18, 2010

عکس های ریس ویترسپون و رابرت پتنیسون در لوکیشن فیلم “Water For Elephants”

ریس ویترسپون و رابرت پتنیسون در صحنه فیلمبرداری فیلم » آب برای فیل ها » دیده می شوند

فیلم “آب برای فیلها” بر اساس کتابی به همبن نام ساخته میشود و داستان آن درباره يك دانش آموز رشته ي دامپزشكي در دانشگاه Cornell است كه بعد از به قتل رسيدن والدينش تحصيل را رها مي كند و به عنوان پزشك سيرك به برادران بنزني كه يكي از تماشايي ترين شوهاي جهان را اجرا مي كندد مي پيوندد.

27 پاسخ to “عکس های ریس ویترسپون و رابرت پتنیسون در لوکیشن فیلم “Water For Elephants””

  1. پرنيان said

    من دختررو نمي شناسم! معروفه؟ قيافش كه خيلي داغونه……رابرت هم كه نقش دامپزشك داره خيلي بهش مياد (شوخي) ولي كلا رابرت بيشتر فيلم هاي قديمي بازي مي كنه…..فكر كنم فيلمه زمان قديم رو نشون ميده نه؟

  2. Nastaran said

    ریز فکش حسابی داغونه ها…
    براوو راب باحال شده اینجا…ولی زیاد ازش خوشم نمیاد…نمیدونم بعضیا چه جوری واسه این تا مرز خودکشی پیش میرن…کسای بهتر از این هم هستن…
    امیدوارم فیلم جالبی باشه ولی زیاد اینطور به نظر نمیاد به هر حال باید صبر کنیم تا ببینیم…

    ممنونم

  3. vahid said

    از رابرت بسیار بسیار بدم میاد

  4. alma said

    منم از ریز خیلی خیلی بدم میاد .انگار چکش خورده تو صورتش با اون چونه مسخره.

  5. ایمان said

    چه عجب این ریششو از ته زد

  6. Amir__1 said

    چقدر به دامپزشک میاد این رابرت
    از اون زنه هم خیلی بدم میاد .

  7. sarvenaz said

    az robert kheili badam miad

  8. knock_knock_aMin said

    کلا به رابرت پزشکی میاد ! خودشم که کمی شبیه هپاتیت ب میمونه مچ میشن باهم

  9. jigar bala said

    ازش خوشم نمياد فكش خيلي داغونه!
    مرسي

  10. sahel-girl said

    ریس اینجا چه بد شده ولی راب خیلی خوب شده

    مرسی

  11. ریس چه بد شده

  12. arash said

    راب و دامپزشکی!!!!!!
    به نظر من راب خودش بیشتر به دامپزشک نیاز داره البته کریس هم ببره یه نشون بده بد نیست شاید از خلق خوی حیوانیش دست کشید

  13. SH!\/A said

    ریس شبیه ننه بزرگا شده!

  14. شیرزاد said

    موی هایش عالی اس

  15. shadi said

    راب بینظیره
    واقعا دوستداشتنیه
    بنظر من هر چقدرم نظر بدم کسی نمیتونه بفهمه من چقدر دوسش دارم
    واسه ی خود رابم فایده ای نداره
    مهم اینکه اونور همه عاشقشن
    البته تو ایران خودمونم کم طرفدارش نیستن
    خوب همین اختلاف سلیقه ها باعث جذابیته دیگه!!!
    ممنونم
    عالی بود
    امدوارم موفق باشن و فیلمشون عالی بشه
    خسته نباشید

  16. noushin said

    به نظر من که جذابیت خاصی نداره

  17. شکوفه said

    ریز اینجا جالب نشده.درکل هم معمولیه
    رابم که ….اما موهاشو که کوتاه کرده خوب شده

  18. Farzaneh said

    ریس چقدر اینجا گریمش سن بالا میزنه … بازیشو دوست دارم
    رابم که … عاشقشمممممممممممممممممممممممممممممممممم

  19. ثمینه said

    مرسی

  20. laleh said

    من ریس و زیاد دوست ندارم

  21. Hil@ry said

    من این دختره رو نمیشناسم…قیافه جالبی نداره!!!
    ولی راب مثل همیشه محشره!!!

بیان دیدگاه